اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند آخرین وضعیت عالیشاه و هنانوف برای بازی با سپاهان کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

گل‌محمدی بیخیال مهاجم خارجی نمی‌شود

  • کد خبر: ۱۷۸۳۱۱
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۸
گل‌محمدی بیخیال مهاجم خارجی نمی‌شود
سرمربی پرسپولیس دست بردار مهاجم خارجی نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، یحیی گل محمدی سخت به دنبال این است تا خط حمله تیمش را با جذب یک مهاجم خارجی تقویت کند در حالی که رضا درویش اعتقاد دارد تیمش با داشتن نفراتی، چون شهاب زاهدی، مهدی عبدی و محمد عمری نیازی به مهاجم خارجی ندارد. البته درویش بیشتر به خاطر هزینه‌هایی که بازیکنان خارجی در یکی دو سال اخیر روی دست باشگاهش گذاشته اند مخالف این قضیه است.

اما یحیی اعتقاد دارد مهاجمان فعلی تیمش شش دانگ نیستند و از این رو سخت به دنبال پیدا کردن مهاجم خارجی است. او حتی مدعی شده دو هفته‌ای می‌شود که یک گزینه را زیر نظر دارد.

ناگفته نماند که پرسپولیس در صورت جذب مهاجم  جدید حتما باید یکی از نفرات بزرگسال تیمش را از لیست خارج کند و این یعنی زنگ خطر برای بازیکنان فعلی پرسپولیس که از فردا وارد مسابقات لیگ خواهند شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->